Tuesday, 18 August 2015

Selamat Berkonvo (^_^)

Cerita lama....

Alhamdulilah.. Tiada ungkapan lain yang boleh disebut melainkan Alhamdulillah dan syukur akhirnya berjaya jugak saya habiskan pengajian di IPGM Lembah Pantai.. Bermula tahun 2009 hingga 2014.. pertengahan tahun 2011 hingga pertengahan 2012 saya tangguh (setahun) kerana bersalinkan Nurul Afiqah.. Fuhhhh... lega rasanya bila habis.. selalu kawan2 maktab usik2 kami yang tangguh nih budak2 master..muahaha. sebab punya lama kami ambik masa untuk habiskan belajar.. padahal ambik Diploma je..muehehe. Opstt mana tau masin mulut diorang kan.. dapat ambik degree pastu master pulak kan.. Tapi sekarang ni fokus saya terarah kepada keluarga dan kerja je.. nak ganti balik masa yang saya "pinjam" waktu belajar dulu.. (",).

 Tak banyak tau gambar yang saya ambik.. orang lain dok sakan bergambar saya rilex je.. hahaha. pelik pun ada bila ingat balik.. hehehe. Tapi memang saya tak minat sangat bergambar2 nih... setengah2 orang handphone @ kamera tuh sentiasa di tangan untuk ambik gambar.. pada saya cukup lah sekeping, dua gambar saya tangkap untuk kenangan.. Ok moh kite cuci2 mata dengan gambar konvo saya.. ada beberapa keping tuh ehsan kawan2 Maktab..  Jangan mara ye.. ekeke (^_^)





Bersama2 kawan 1 kelas..

kawan 1 kelas, 1 bilik.. kawan suka dan duka.. thanks Nori sebab banyak bantu akak.. sayang kamu...!!!

Akhir sekali..... jenuh nak pujuk budak besar ni ajak bergambar... saya tengok kamera, Nurul tak tengok.. Nurul tengok kamera saya plak tak tengok.. bila 2, 2 tengok tapi tak sesuai pulak letak kat sini.. ermmm.. tak kisah lah.. janji ada.. dok gitu..?? ekekkek


Bersama buah hati ibu dan ayah... muahhhh ciked..!! (",)






1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...