Tuesday 18 August 2015

Asam Pedas Ikan Sembilang yang Thorbaikkkkkk.....

Macam biasa cerita lama...hahaha. kalau dulu kami dah try kari ikan sembilang... kali kami try asam pedas ikan sembilang.... Memang thorbaikkkk.. tak rugi kalau makan... rasanya lengkap.. tambah pulak ikan yang freshhh, perghhh memang A lah... hehehe.


  pandangan dari jauh...


 kasi zoom sikit..... walaupun x berapa nak zoom....hahhahha

Sementara tunggu asam pedas sampai kami makan satay dulu... satay kat sini 0.40 sen secucuk.. pada saya cukup2 murah... di makan pulak dengan kuah kacangnya yang mabeless.. perghhh.. telan air liur saya... muahhaha.



Selalu saya order air barli suam.. salah satu minuman kegemaran saya... ehhh, Nurul pun dah join sekali suka minum air barli.. siap meratah lagi biji barli tuh...hehhehe. Tapi malam tu tak order air barli suam tapi saya order air tuhhhh.. teringin pulak minum laici ais.. saya minum sikit je pun.. yang tukang perabihnya sapa lagi kalau bukan Nurul dan Cik Abang...  hehehhe. (",)
 






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...