Friday, 14 December 2012

Dah pandai buat sendiri (^_^)


Perkembangan Nurul nih saya perasan sebelum saya pergi maktab lagi... sempat la saya snap beberapa keping gambar. Actually Nurul sekarang dah pandai nak buat sendiri. Buat sendiri yang saya maksudkan bukan lah nak pakai baju sendiri tapi Nurul dah pandai nak pakai lotion sendiri.. Bukan lotion je, bedak, minyak angin pun Nurul dah pandai pakai sendiri... Tapi jangan ingat macam kita orang dewasa nih pakai tau...hehehhe. Ok lah, jom layan gambar2 Nurul kat bawah nih... (^_^)

mula2 gigit dulu penutup lotion tuh...

pastu tuangkan dekat tapak tangan kita....

Gosok2 tapak tangan kita dan last sekaliii kita sapu lah..... Ohya Nurul bukan sapu kat badan tau, tapi kat muka....hahha. Adoii Nurul2...tu lotion lah sayang bukan bedak....hihih. Tapi kalau minyak angin Nurul tau plak sapu dekat perut.. cuma bedak dan lotion jer Nurul confius sikit... (",)



SeputihSalju : Saya baru balik dari Pendidikan Luar dekat Pulau Pangkor.... Best sangat2.. Nanti saya citer ek... Sekarang ni sibuk study plak... Minggu depan exam... Doakan saya boleh jawab dengan baik ye kawan2.... 

Thanks, sayang kamu semua...!! (^_^)


2 comments:

Jaa said...

pandainya dia..nasib baik minyak angin dia x tenyeh kt muka..hehe... idlan plak skrg suka main bedak.. lotion, no no no.. dia x suka...

bestnya p pangkor...heheh..

QasehnyaRania said...

as-salam..sabaq je la sayang..sib baik lotion..

ciksu org kedah.suami org kuale.
area bendang panjang hilir. ct org kuale ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...