Sunday, 9 December 2012

Alahai baru nak publish entry ni... (^_^)

Tadi saya godek2 bahagian draft, sekali tengok punya la banyak entry yang tersimpan... * takde la banyak pun sikit jer... *. hehheh. Entry ni lah salah satu yang dah berkurun saya simpan tapi baru sekarang nak publish.. hahaha. Kalau ada yang ingat dulu saya pernah bagitahu yang saya dapat sesuatu kan. Actually sesuatu yang saya maksudkan ialah...

 tadaaa......


Inilah yang saya dapat... Sekampit beras... Saya menang cabutan bertuah sewaktu program Hari Ladang anjuran Jabatan Pertanian... Tak sangka plak boleh menang... Masa mula2 nak daftar tuh, saya dah cakap dekat kawan saya tak mungkin saya menang + malas nak daftar tapi kawan saya cakap daftar je mana tahu kot2 ada rezeki saya.... Tak sangka plak apa dia cakap tuh betul... Alhamdulillah.. rezeki.

 Masa program tuh jugak saya dapat 2 benda... Beras dan tuala... Tapi saya tak sempat nak snap gambar tuala.. konon2 tuala tu nak bawak pergi maktab last2 boleh tertinggal plak... huhh.. Ohya tuala tuh saya dapat sebab bawak kanak2 tabika mewarna... kiranya tuala tuh macam hadiah cenderahati dekat cikgu2... (^_^)



SeputihSalju : Kadang2 benda yang kita tak sangka dapat, itu yang kita dapat.... Alhamdulillah semua tuh rezeki untuk kita kan.... (",)










2 comments:

Tihara said...

as salam
alhamdulillah murah rezki :)

QasehnyaRania said...

alhamdulillah..
tahniah rezeki ;D


nak tanya boleh, awak font jenis apa erkk?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...