Thursday, 17 July 2014

Cerita semalam

Semalam saya sorang2 je dekat Tabika.. masak, menyapu + mengajar... semua saya buat sorang2 je.. dah lah pagi tu terlewet bangun.. melompat saya bila tengok jam dekat dinding.. hahaha. Sampai2 je terus keluarkan apa yang nak di masak.. kena ikot menu okay...!! ehehehe. Sebaik menu senang je.. muehehehe. 

Boleh pulak pagi semalam ada sorang budak terkucil dalam seluar.. alahai.. kena mop lantai.. terbantut sekejap mood memasak.. siap pesan banyak kali dekat diorang lagi.. takut leka tak sedar dah terkucil.. huhuhu. Selalunya kanak2 umur 4 tahun yang terkucil pun.. biasalah budak baru belajar.. 

Dah mula kelas kena stop memasak dulu.. Curi2 masa saya ke dapur dengan ruang belajar.. sebaik lah kanak2 nih baik2 belaka.. siap cakap lagi dekat kawan yang buat bising.. kesian cikgu lari sana sini.. jangan lah bising... Uwaaa.. terharunya.. 

Pastu taim makan boleh pulak dapat pujian... hahahah. Cikgu masak sedap lah.. muahaha..  rasa berbunga2 je hati nih bila dengar pujian.. ekekeke.






SeputihSalju : Dari rasa penat langsung hilang rasa penat bila tengok keletah kanak2 nih.. (^_^)






4 comments:

Mama Idlan Irsyad said...

wah, hebatnya cikgu... kl k.ja tak mampu la..huhu..

QasehnyaRania said...

betul tu.mana pembantunya?

azizah :) said...

iya kan.. tgk ragam anak2 ni buat terhibur walaupon kdg2 penat

QasehnyaRania said...

pembantu tak datang ke?
alhamdulillah dpt murid2 yg memahami..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...