Wednesday 26 June 2013

Praktikumku bermula.....


Assalamulaikum semua...

Dari hari isnin aritu hati saya berdebar2 je.. pantang bunyi fon laju je angkat...hahhaha.. bukan apa takut pensyarah pembimbing saya telefon bagitahu nak datang Tabika.. Ohya untuk pengetahuan semua, saya akan menjalani praktikum selama 10 minggu bermula minggu ni hingga lah lepas raya nanti. Tapi yang bagusnya saya praktikum dekat Tabika saya sendiri.. kiranya mudah sikit lah sebab dah kenal budak2... (",)

Bermulanya praktikum ni juga, waktu rehat, waktu tido saya terpaksa la dikurangkan.. ermm takpalah kan.. yang penting saya dapat tempuh semua ni jayanya dan berikan yang TERBAIK sepanjang praktikun ini berjalan... Doakan saya ye.. (^_^)







1 comment:

QasehnyaRania said...

good luck
semua itu perlu kan pengorbanan kan:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...