Thursday, 27 June 2013

Cuti akibat jerebu...

Semalam kanak2 Tabika KEMAS di BD di berikan cuti.. Akibat jerebu.. Kalu ikutkan semalam takde lah teruk sangat jerebu berbanding hari sebelumnya.. Tapi dah diberikan arahan bercuti kena lah ikot kan.. Langkah berjaga2... Lagipun antibodi kanak2 tak sekuat macam kita orang dewasa nih..huhu.

Ohya, jangan pulak ingat cikgu2 cuti tau...hehehe. Cikgu2 still keja jugak.. kena datang Tabika macam biasa..huhuhu. Tapi yang bestnya bila takde budak2 nih, macam2 keja boleh buat.. muahaha. Dapat la siapkan apa2 yang patut..ekekeke.






SeputihSalju : Hari ini dah semakin kurang jerebu... Alhamdulillah...





3 comments:

Baiduri said...

smoga cepat2 la nyah jerebu di ngara kita ni yek.... geram plak kt indon...huhu

ros_reeza said...

Alhamdulillah keadaan dah bertbah baik..

QasehnyaRania said...

as-salam.
BD tu area mana ye.hihi

*ciksu tak buat sendiri pon blog tu.tempah dgn eca.hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...