Tuesday 25 June 2013

Batuk Nurul dah makin berkurangan... Alhamdulillah

Tadi waktu saya bukak fb ternampak petua hilangkan batuk bayi dan kanak2... dok baca2 dan rasa nak kongsi petua ni dekat blog... (",). 
Sebenarnya baru2 ni Nurul demam, batuk dan selsema tau.. batuk Nurul kali ni teruk jugak. Saya bagi ubat pun tak jalan sangat.. Lagipun Nurul dah pandai buang ubat.. masuk je ubat dalam mulut, laju je dia pancut keluar ubat.. lagi susah la nak baik. Kak Yana pengasuh Nurul suruh saya cuba bagi madu dekat Nurul. So bermula lah misi mencari madu untuk budak comel nih...hehhe. 
Kami start bagi madu dekat Nurul hari jumaat lepas dan Alhamdulillah batuk Nurul dah makin kurang sekarang nih.. demam dan selsema pun dah hilang... Alhamdulillah.. Ohya petua yang lain saya tak cuba pun lagi... saya baru try bagi madu je dulu... hihihi.
 
Nabi Muhammad SAW bersabda: "Barangsiapa minum madu setiap bulan dengan niat melakukan nasihat Al-Quran, maka Allah SWT akan menyembuhkannya dari 77 penyakit"
 
 Nak petua : klik SINI
 
 
 

2 comments:

IntaNBerliaN said...

petua madu ni mmg bagus.. utk budak2 ni xelok sgt mkn ubat batuk... lagipun nurl mesti suka je kan makan madu.. manis.. lebih sedap dari ubat... :-)

IntaNBerliaN said...

petua madu ni mmg bagus.. utk budak2 ni xelok sgt mkn ubat batuk... lagipun nurl mesti suka je kan makan madu.. manis.. lebih sedap dari ubat... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...