Thursday, 20 April 2017

Rindu blog

Assalamualaikum... selamat petang..

Hari ni ntah kenapa saya tertiba rindu dekat blog... bukak blog.. alahai last saya up entry bulan 12 tahun lepas.... lama dah saya tinggal blog nih... udoh bersawang... hahaha.

Banyak yang saya nak kongsikan dekat sini tapi bila bukak je laptop, mood nak menulis hilang... tutup balik laptop... ermm.. lagipun banyak sangat kekangan, tambah2 tahun nih...

Bila saya belek entry lama2, saya perasan kisah yusuf sikit sangat saya tulis... boleh bilang dengan jari.. alahai kesian dia... tak dapat dia nak baca peel dia waktu kecik2 nanti.. In sha Allah bila berkelapangan saya akan ambik sikit masa up entry....biar lah makan tahun pun baru saya tulis janji kenangan untuk dia ada... (^_^)




2 comments:

Mieza S said...

12 tahun? hahhaa last 2016 kan? tapi lama jugak. teruskan menulis :)

Karimah Abd Hamid said...

aik??? saya salah tulis ke @ awak salah baca???? hehheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...