Friday 5 May 2017

Bento Kakak Nurul

Haishhhh... sejak 2, 3 bulan kebelakangan ni saya kemaruk beli acuan untuk buat bento Nurul... orang lain dah lama terjebak, saya baru mula... Tambah2 sejak biras saya invite masuk group bento, lagi lah saya teruja tau...!!!

Tengok kat group rajin benor mak2 buat bento kat anak depa... macam2 bentuk.. kreatif sungguh. tu semua nak tarik minat anak2 makan kan... kalau anak2 yang liat makan sayur, bila di gubah bagi bentuk yang menarik kompem anak rasa teruja nak makan...!!! bukan anak2 je yang teruja mak2 pun rasa nak makan sama... muahahha.

Bagus berbento ni dapat mengeratkan kasih sayang ibu dengan anak... cewahhhh... ater bila kita mak2 ni masak dengan kasih sayang anak2 yang makan pun dapat kasih sayang saya kita salurkan melalui makanan kan... hahahha. Selain itu dari segi kebersihan... pasti terjamin... of coz lah kita mak2 ni nak berikan yang terbaik untuk anak kita.... dok gitu????

last kasi up gambor bento kakak Nurul... nak bawak pegi rumah pengasuh... kudap petang.. kikikikki.





Acuan ni saya beli kat Mr.Diy.... (",)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...