Friday, 30 August 2013

Resort World Sentosa - Festive Hotel Singapore

Story yang hampir2 lapuk...ehehhe. Masa pergi USS aritu kami menginap di sini...


 Ala gambar ni kami berdua tak tengok kamera lah pulak.. ibu tutup mata, anak pulak pandang belakang..ekekeke.



Tengoklah budak comel ni tak duduk diam.. excited nak berlari... ibu nak bergambar pun tak sempat...muehehhe.

Posing dulu... Alahai muka eden.. Sila buat2 tak nampak ye...hihiih. Ni gambar waktu kami baru balik dari USS.. 

 budak comel kusyuk tengok tv...hahhaha.

  Tu dia.. bukak2 je tv terpampang nama sendiri dekat screen tv..  tetiba je bangga sekejap...hahahhah.




SeputihSalju  : Festive Hotel memang TERBAIK.. (^_^)




4 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

boleh tahan cantik hotel tu

intanfirdaus247 said...

selamat petang..bestnyaaaaaaa

Mama Idlan Irsyad said...

pergh, tv siap ada nama tu... mau tak bangga..hehe..

QasehnyaRania said...

menang tiket apa2 ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...