Friday, 30 August 2013

Khas buat anak muridku.... (",)


Nampak tak hamper kat atas tuh??? Sebenarnya tu semua untuk anak2 murid saya.. Tahun lepas saya just bagi duit raya je dekat budak2 nih... Tapi tahun nih saya ingat nak bagi kelainan sikit... Saya bagi hamper... 

Hamper nih saya tempah.... Saya tempah untuk 13 orang murid.. 1 hamper nih bernilai RM10... Ohya kalau kita nak lebih dari tuh pun boleh.. nak kurang pun boleh.. semuanya bergantung pada bajet kita lah.. (^_^). 

Pada saya, bila tengok saiz hamper nih macam berbaloi sangat tapi taktau pada orang lain kan..huhuhu. Dalam hamper nih ada kuih raya, kacang goreng dan macam2 lagi lah...hehheh.

SeputihSalju : Hamper ni saya bagi esok dekat anak murid saya.. Kami ada program Sambutan Kemerdekaan dan Jamuan Hari Raya... (^_^)




4 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

wah, untung anak murid cikgu :)

Noor said...

baiknya cikgu nih!..hehe..slmt hari merdeka!

dela said...

amboi.. pasti murid2 sayangkan cikgu ni... murah rezeki cikgu :)

QasehnyaRania said...

ooo.tak pa sekali sekala tukar kelainan kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...