Monday, 13 August 2012

Saya kembali....!!!!!

Assalamualaikum.......

Saya kembali ke dunia blog.....!!!!!!. hehhehe. Sebulan lebih tanpa sebarang entry.... agak2nya orang pun dah lupa kewujudan saya dan blog nih....hahhaha, maklumlah blog tak glemer....uhuhu. tapi tak sangka plak ada jugak yang tanya....hihihi. terima kasih ye birasku dan kak atie.... (",)

Bila dah lama tak menulis nih, rasa tak reti plak nak buat entry.... 
* walaupun sebelum nih takde lah reti sangat pun....* Salah silap harap di ampunkan ye.....muehehehe.

Sebenarnya, walupun takde entry terbaru, saya tetap jugak bukak blog tau.... Mana boleh tinggal... Suker baca entry kawan2 semua...(^_^) saya lebih suker baca dari tinggalkan komen.... Tapi takdelah semua saya baca jer, ada jugak saya tinggalkan komen..... (",). Pada sesiapa yang saya tak tinggalkan komen tu jangan terasa hati ye..... Saya tak sombong tau... cuma pendiam jer.....ehehehe. 


SeputihSalju : InsyaAllah saya akan perbanyakkan tinggalkan komen selepas baca entry kawan2 semua...... (^_^)

SeputihSalju : Line internet sangat2 slow.... sedang memujuk Cik Abang pakai line Streamyx plak....hehehe

5 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Seelamat kembali.Kemana menghilang selama sebulan ni?:D

Blog pon makin cantik k.atie tgk...pasni blh la laju2 BW umah kengkawan bila tukar ke streamyx...

azizah :) said...

silent reader yer sis... hehe welcom back!

Jaa said...

x terasa hati la sayang.. biasa la tu... erm, kl dpt pakai streamyx best tu... ambik unifi..lagi best...

IntaNBerliaN said...

welcome back :-)

dela said...

welcome back!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...