Wednesday, 27 May 2015

Nurul yang terlebih sensitif

Sekarang ni Nurul Afiqah tersangat sensitif.. Pantang silap sikit merajuk.. kadang2 kami berdua dah tak larat nak pujuk bila Nurul merajuk.. sudah kami biar je.. bukan dekat rumah je merajuk, dekat rumah pengasuh dan dekat Tabika pun dia buat peel macam tuh.. ada satu hari tu masa kat Tabika Nurul merajuk sebab saya tegur dia.. terus dia menyorok bawah meja guru... bila saya intai Nurul menyorok rasa kelakar pun ada.. Tambah2 dengan muncungnya sedepa.. hahahha. Opstt macam biasa gambor saya tak ambik..  jadi takleh nak tunjuk sebagai bukti...ehehhe.  

Budak nak perhatian... macam2 peel dia tunjuk.. nak uji kesabaran ibu dengan ayah.. walaupun kadang2 tak terlayan TAPI inshaAllah kami cuba buat yang terbaik... Anugerahh Allah yang amat bernilai.. NURUL AFIQAH BINTI ABDUL RAHMAN.. 



Ibu sayang kamu Nurul Afiqah... 







3 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nurul mmg comel...suka merajuk sbb nak manja2 dhn mak ayah dia (^_^)

IntaNBerliaN said...

ni pggilnya tantrum.... karimah prgnant kot... ada buat test tak? :)

Mama Idlan Irsyad said...

nak dapat adik kot..heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...