Wednesday, 28 January 2015

Nak gambor pulak...huhu

Alahai.... pening kepala dok pikir permintaan kawan2 group sekolah.. dulu nak gambo sorang2.. ni nak gambo lagi.. nak buat video pulak.. saya nih sejak Nurul Afiqah lahir mana ada bergambor sorang2 dah.. semua bergambo dengan Nurul je.. tak kira lah tengah dukung ke tengah pegang ke.. semua gambor Nurul ada sekali.. jenuh bukak folder lama2 kat laptop... Dok godek satu2 folder kot2 ada gambo yang terselit kat dalam tuh.. ekeke. Sebaik lah jumpa... gambo masa kat Singapore dulu.. hehhee. Ok settle dah.. harap2 takde bantahan yang diterima pasai gambo tuh...muehehe





 erkkk... tertiba teringat.. rasanya saya tak habis lagi citer kenangan kat singapore.. aduhaiii.. hahahha. bagus kan saya.. peram2 sampai terlupa.. ni sebaik dok bukak2 folder lama.. kalau tak sampai sekarang tak ingat nak citer kenangan kat sana.. kehkeh




4 comments:

ros_reeza said...

Nasib baik jumpa juga sekeping kan...

Cikgu Norazimah said...

bestnyer la jejalan ;)

Mialia said...

seronoknya travel. sy dah lama x jalan2 jauh :D

Nisa Greennnpanda said...

besar dh ye anak dara tue... hihihihi..
syok la gi singapore... sy belum jejak lg kaki ke sane

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...