Friday, 25 October 2013

Air tangan mentua dan menantu (^_^)

Alahai... Waktu taip entry ni terasa2 lagi kesedapan cucur pisang orang2 yang saya sayang buat.. Awal bulan aritu kami balik Sg. Siput.. Cik Abang ada koje sikit.. Malam tu lepas kami semua makan malam mak saya bagitau ada pisang.. Nak buat cucur.. Mak saya mintak saya tolong ramaskan bagi hancur.. Tup2 Cik Abang tawarkan diri nak tolong.. Isk2 bagusnya menantu sorang nih..hehhehe.

Ohya Cik Abang just tolong ramaskan pisang je, yang selebihnya mak saya yang sudahkan...muehehhe.  Mertua dan menantu berganding bahu menyiapkan sarapan untuk esok...(",)

Cik Abang ni bab2 kejer memang tak berkira.. tak kisah lah kalau dekat rumah mak sendiri or rumah mak mentua.. Dekat rumah kami ni apatah lagi lah rajinnya.. muehehhe.. Macam tu jugak bila ada kenduri kendara.. laju je tangan tu menolong.. ringan tulang lah katakan..hikhik. Alhamdulillah, Syukur sangat2 kan dapat suami yang sanggup bantu kita buat kejer rumah.. Thanks abang.. (^_^)
Opsst terlebih puji lah pulak..ekekeke.

Ok lah takmo citer panjang2.. nanti senyum sampai ke telinga orang tu..hahhahha. 



Cucur pisang ni mak saya bekalkan waktu kami balik Bagan Datoh.. Tapi dah tinggal sikit baru teringat nak tangkap..hihihi.

 



Tempek gambar budak besar tengah makan.. (",)


SeputihSalju : Berebut cucur dengan budak comel tu..hahhah. Tapi ibu tetap kalah.. (^_^)`




3 comments:

Mama Idlan Irsyad said...

alhamdulillah.. aa, aman mmg seorang yang rajin... x dpt dinafikan... org kuat kenduri kendara tu..heheh

QasehnyaRania said...

alhamdulillah dapat suami ringan tulang

thanks :)

ros_reeza said...

baguskan dapat suami yang rajin membantu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...