Wednesday, 18 January 2012

12 hari tanpa blog.....

Assalamulaikum....

I'm Back..!!!!. akhirnya boleh juga saya bukak blog dengan hati yang tenang.... :p. Blog pun dah penuh dengan sawang....hehehhe... Hurmmmmm, banyak jugak ye entry kawan2 yang saya tak sempat baca lagi... InsyaAllah nanti saya singgah n baca entry kawan2 ye... jangan risau k.... (^_^)

Sebenarnya minggu lepas penyelia saya bagi bagitahu ada orang negeri nak datang pantau tabika2 KEMAS Parlimen Bagan Datoh... Bila dapat tahu jer mula la saya tak senang duduk dah.. Mana taknya banyak benda saya tak kemaskini lagi... mana nak kemaskini fail kewangannya, fail2 aset lagi.... Tu belum tengok ringkasan mengajar lagi..Adoiiii...pening2... 

Nak tahu, punya la saya bersekang mata kemaskini semua tu alih2 takda pun yang datang pantau... Adehh... buat penat jer... tapi bila pikir balik ada hikmah jugak semua ni berlaku.... sekurang2nya kerja2 saya takda la yang tak dikemaskini + tertangguh lagi... (",) 

Alhamdulillah....


8 comments:

Dalila Hamid said...

ok la tu... kemas siap2 utk rujukan diri sendiri.... ayt pyedap hati... :)

IntaNBerliaN said...

patut lama x nmpk..hihii

k la, sekurang2nya xda kerja tertangguh :-)

Jaa said...

betul tu.. yg penting skrg kena always update n jgn tangguh.. kalu tak, jadi cam k.ja...huhu....dah bertimbun...

Jaa said...

ops lupa nk bgtau, iklan bwh blog tu k.ja tgk mmg xdekt bhgian edit2 tu.. so, k.ja tmbh jer la..hehe.. mungkin terdelete kot ari tu...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

owh busy rupanyer....
welcome back dear

acheeqa farhana said...

slmt kembali!hehehe :)

SeputihSalju said...

btl tu kak dela n kak ina...:-)

ooo ptt la tak nmpk iklan kak ja aritu...heheh

thanks lady n farhana..:-)

pelangi sepi said...

selamat kembali lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...