Tuesday 31 December 2013

Jalan2 ke Penang ( Part 1 )

Jumaat lepas kami bertolak ke Penang.. mengejut je.. citernya cengini.. masa tuh kami 3 beranak dengan mak saya jalan2 dekat Kuala Kangsar.. Dalam perjalanan balik tu Cik Abang ajak pergi Penang.. Mak saya tanya tak letih ke bawak keta pergi sana.. laju je Cik Abang jawab tak.. Bagus Cik Abang nih.. senang diajak berunding..hehehe. Bab2 jalan suka sangat..ekekekek. 

Sampai2 je rumah, terus mak saya tanya ayah saya.. mula2 ayah saya taknak.. sebab petang ahad tu ada mesyuarat... saya cakap pulak yang kita balik hari sabtu belah malam.. lagipun dah lama tak pergi sana... ayah saya diam je.. hurmmm.. diam tu tanda setuju la kan..hehheh. apalagi terus saya tepon kakak saya.. terkejut dia..hehehe. Bagus betul perancangan kami.. petang dok sembang2 malam terus je gerak ke sana.. hahahha.



kasi tempek gambar Nurul dalam Feri....muehehehe.






SeputihSalju : ke mana kami pergi... next entry baru story k.. (^_^)




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...