Wednesday 18 December 2013

Budak yang rajin...

Ni gambar sebelum saya masuk maktab.. tok den nak buat entry lagi.. kelas memanjang sampai malam.. bila balik bilik badan dah penat.. so terpaksa la peram dulu gambar + story nih.. hihihi. Tapi sekarang ni dah kurang sikit sibuk. tu yang laju je saya buat entry.. hahhaha.

tak pandang kamera lah pulak...

tu dia.. rajin kan saya tolong lap keta ibu..ehehheh.

Sekali Nurul perasan yang tengah saya snap gambar dia... laju je dia g dekat saya, nak tengok gambar.. hahahah.


Konon2 pastu nak sambung balik tp sekali Nurul ternampak sesuatu yang lagi menarik minat dia.... hihihi. Agak2 apa yang menarik minat Nurul tu ye?? ada yang dapat teka tak? hehehe. 









SeputihSalju : Next entry baru story k.. muehehheh








1 comment:

QasehnyaRania said...

rajinnya dia tlg lap keta ibu. bgus nurul ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...