Wednesday, 22 February 2012

Akhirnya salah satu Azam Tahun 2012 tercapai jugak....(^_^)

Alhamdulillah... Syukur sangat2... Akhirnya tercapai jugak azam saya nak lulus ujian kereta... Dah lama sangat bertangguhnya... Sampai Cik Abang pun bising2 dah bila nak dapat lesen kereta nih....

Sebenarnya saya takut sangat2 nak bawak kereta ni... Bayangkan saya dah ambik lesen "L" kereta ujung 2010, masa tu saya tengah mengandungkan Nurul... Pastu saya stop kejap sampai bersalin dan sekarang ni Nurul pun dah 8 bulan baru saya belajar  untuk lesen "P" kereta....Genap Nurul 9 bulan baru saya lulus ujian kereta.. Kiranya satahun lebih jugak la masa yang saya ambik untuk dapat lesen kereta nih. Adoiii, rasanya orang lain takda camni kot...huhuhu. Masa mengandung tu takpalah ada alasan nak bagi... Tapi bila lepas bersalin nak taknak kena ambik jugak walaupun takut.... 

Saya pernah tanya Cik Abang, kenapa beria2 sangat suruh saya ambik lesen kereta... Cik Abang cakap senang.. Nanti tiba2 Abang atau Nurul sakit siapa nak tolong bawak pergi hospital... perghhh ayat Cik Abang tu menikam kalbu betul.. Bukan mintak tapi bersedia ke arah tu.... Ealakan kita pun taktau apa yang akan terjadi masa hadapan.. 

Lagipun kerja macam saya ni mermerlukan lesen kereta... Kadang2 ada mesyuarat la, kena ambik barang dekat pejabat, ada aktiviti luar yang kena bawak budak2 tabika, nak beli barang untuk tabika la... Pendek kata lesen kereta ni penting sangat bagi saya... Cuma sebelum2 ni saya jer yang tak ambik berat.. So bila ada lesen + kereta senang sikit la kerja saya.. Takdalah nak harapkan Cik Abang dan kawan2 sangat... Bolehlah Cik Abang rehat sikit pasni...muehehhehe... (",)


SeputihSalju : Nanti saya cerita pengalaman saya semasa belajar + ujian JPJ..... hehhehhe



Saturday, 18 February 2012

Salah satu Iklan FAVORITE Nurul...(",)


video


Iklan Baby Huggies ni merupakan salah satu iklan favorite Nurul... kalau nampak + dengar jer iklan huggies ni, tak kira la kalau tengah main ke tengah makan ke, cepat2 Nurul ni meluru ke depan tb nak tengok iklan tu.. Bukan setakat tengok jer... Siap bertepuk2 lagi tangan tu... Pastu dok senyum sorang2... 

Kami berdua yang tengok gelagat Nurul ni pun naik tergelak....  Sanggup tu tinggalkan mainan atau makanan dia semata2 iklan ni.. Adeh.. Tapi bila dah habis iklan tahu plak Nurul ni cari balik...hehehe. Isk2 kuat betul penangan iklan Huggies ni...hahahha.. Lepas ni boleh lah anak ibu tengok iklan Huggies ni puas2 sebab ibu dah download dah untuk Nurul...^_^.

Thursday, 16 February 2012

Terima kasih Kak Nureen ( ^_^ )

Dalam entry INI saya ada bagitahu yang saya menang GA anjuran Kak Nureen.. Alhamdulillah hadiah dari Kak Nureen dah selamat sampai dekat rumah saya... Sebenarnya dah lama saya tak menang CGL nih... Bila sampai + bukak jer hadiah ni, mula lah semangat nak join CGL berkobar2 balik... hahahha. Mana tahu ada rezeki boleh menang lagi.... (",)

Saya dapat hadiah FM Korea. FM Korea ni comel tau.. Geram saya tengok.. Bukan saya jer yang geram tapi anak saya Nurul pun sama jugak.. Kalau saya dukung Nurul dekat peti ais tu mesti dia nak pegang FM ni... Pastu dah pegang tu apalagi masuk mulut la jawabnya.. siap gigit2 lagi.. adoiiii..

SeputihSalju :- Terima Kasih Kak Nureen di atas pemberian FM ni... Saya suka sangat. Eala dah jarang2 menang... bila sekali menang dan dapat hadiah, perasaan tu lain sikit...muehehheh..

Thanks A Lot!!!

Tuesday, 14 February 2012

Alamakkkkk semalam Ulangtahun Perkahwinan kami yang kedua la.....

Ya Allah saya betul2 terlupa yang semalam adalah hari ulangtahun perkahwinan kami yang kedua... Bukan apa sekarang ni macam2 pekara nak kena buat, pastu semuanya nak dalam satu2 masa plak tu.... Sampai tarikh2 penting dalam hidup pun saya boleh terlupa.... Adeh.. Maaf ye Abang..

SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN KITA YANG KEDUA ABANG...

  • Semoga perkahwinan kita ni kekal hingga ke akhir hayat...
  • Semoga kita dapat menempuh hari2 yang mendatang dengan lebih sabar dan tenang.
  • Semoga perkahwinan kita ini mendapat keredhaan dariNya... 
  • Semoga kasih sayang kita berdua bertambah erat lagi.
  • Semoga kita dapat membentuk Nurul menjadi anak yang solehah dan 
  • Terima kasih Abang sebab menjadi suami dan ayah yang baik...                                             
 
TERIMA KASIH ABANG
SAYANG ABANG SANGAT2....



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...